Leiligheten min

 

Hei og god helg!♥ Det var blitt noen dager siden siste oppdatering nå for jeg har vært helt utbrent og sovet opp mot 15 timer hvert døgn i det siste. Jeg begynner å komme litt i form igjen nå heldigvis, men skal være litt forsiktig fremover og ikke ta meg vann over hodet. Siden sist har vi flyttet alt ut av leiligheten, bodd borte noen dager og så flyttet alt inn igjen. Litt av en jobb! Hvorfor? Jo de skulle nemlig fikse gulvet i leiligheten hvor jeg bor og herregud så fint det er nå! Ting begynner å komme på plass og selv om vi ikke har fått alt på plass igjen så tenkte jeg å vise noen sneakpeak-bilder til dere. Vi regner med å være ferdig innen i dag, men slikt tar jo faktisk tid, det blir jo som å flytte.

Jeg var også (dessverre) hos frisøren som ødela håret mitt for noen dager siden.. Jeg ba han om å farge det naturlig blondt og endte med gult og helt hvitt hår + hele håret var totalt ødelagt og mye av håret ble svidd av. Så jeg har kjørt på med tonnevis av hårkur og litt lillasjampo i toppen de siste dagene og endelig har ikke håret mitt konsistens som tørr saueull lenger. Så det var første og siste gang jeg farger håret hos frisør, tror jeg fortsetter med hjemmefarging jeg..


Alt det som står i vinduet av smykker osv skal stå på kommoden når vi får den på plass.

Og der kaninburet står skal kommoden stå. Kaninburet er veldig lite, men om dere ser etter så har det ikke noe tak. Det er fordi kaninen går fritt rundt som den vil, men går på do, sover og spiser i buret sitt. Han har forresten aldri gnagd på noe før, før i går kveld og de gikk jo selvfølgelig utover mobilladeren min.. Heldigvis gikk det bra med han og jeg skal få kjøpt meg ny lader i dag.

Planen for resten av dagen er å bli ferdig i leiligheten, handle, bake hamburgerbrød til middagen, trene og kanskje blogge litt mer da blogglysten er på topp! For ikke å glemme at jeg må skrive handleliste til Polen som jeg drar til om 3(!!!) dager, gleder meg!

11 kommentarer
    1. Kan jeg spørre hvordan du får råd til alt det her? du jobber jo ikke, gjør du? Virker som du har ganske stor leilighet og.. lever selv på NAV og det holder jo såvidt til mat

    2. Du leier leiligheten, du eier den ikke selv? Eller?
      Og elsker hvordan du lar kaninen gå fritt! Kaniner er så herlige dyr med masse bra personlighet som kommer frem da de får plass til å uttrykke seg selv. Men har du vurdert vannskål istedenfor flaske? De drikker mye bedre ut av skål da det er nærmere det naturlige for dem.

    3. Anonym: leier ja 🙂
      Ja, de er så utrolig søte! Brukte skål en periode, men han veltet skålen hele tiden så måtte nesten gå tilbake til flaske. Synes også det er mye bedre å la han gå fritt enn at han sitter inne i et lite bur hele dagen, får så vondt at kaniner som bare sitter i buret..

    4. Hei,
      Så fin lleilighet!
      Jeg har et par spørsmål angående kaninen din, for som du sier så går den løs, men jeg lurte på hvorfor du ikke har en trapp til den og sklifrie tepper?
      Kaniner vegrer seg for å gå på glatte gulv, og om den eneste måten for den er å hoppe for å komme seg ut så er vel det litt stusselig.
      Jeg vil også ambefale deg til å ha en vannskål og ikke flaske, og en høyhekk da det er hovedforet til kaniner.
      http://maritemilie.com/2014/07/21/hva-skal-kaninen-spise-2/

    5. Helene: takk!
      Har ikke trapp fordi den hopper inn og ut fint selv. Og gulvteppe har jeg planlagt å kjøpe lenge, men tar tid å spare opp penger desverre.. Men jeg har et stort teppe som jeg pleier å legge på gulvet når han går ut 🙂 Han kan ikke bruke vannskål da han velter den hele tiden (har prøvd flere ganger før) desverre.
      Kaninen min tåler faktisk ikke høy og vi har vært hos vetrinærn med han og også prøvd ut forskjellige høy derifra, men så fort han får høy i nærheten nyser han konstant så fikk beskjed ar vi måtte droppe det. Men løvetann og gress tåler og elsker han så det får han:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg