I never liked you anyway

Endelig er vi på plass på hotellrommet i Gdansk og wow det er et av de fineste hotellrommene jeg noen gang har vært på og jeg må definitivt få vist dere det! Vi ankom for en god del timer siden, satte fra oss bagasjen siden rommet ikke var klart og ruslet litt rundt i byen. Lunsjen ble en gigantisk skål med tykk yoghurt, masse friske bær og honning, nam! Ellers har vi tuslet litt rundt og blitt litt kjent og tatt turen innom en torghall. Nå skal mamma og jeg straks en tur til frisøren og jeg kan ikke vente med å bli kvitt det fæle gule håret som frisøren i Norge presterte å få det i forrige uke. Egentlig ville jeg farge og stripe, men de turte ikke å gjøre det siden håret er så ødelagt. Heldigvis skal håret mitt fint tåle å bli tonet, så det hjelper jo en del.

Jeg har også lært i dag at tynne hæler og brosteiner ikke er en god kombinasjon. Egentlig så vet jeg jo godt det fra før, jeg visste bare ikke at det er brosteiner over alt her. Byen er i alle fall fantastisk og jeg gleder meg til å se meg mere om i morgen. Under ser dere dagens antrekk.

5 kommentarer

Siste innlegg