S T R I P E R

God kveld fra Gdansk! Dagen i dag har egentlig gått i ett og startet med en joggetur med mamma på knappe tre kilometer. Jeg er jo vandt med å løpe på mølle og det er jo ikke til å stikke under en stol at det faktisk er mye tyngre å løpe ute. Rett etter joggeturen ble det en rask tur i dusjen etterfulgt av frokostbuffet på hotellet for så å dra til et stort kjøpesenter. Det tok litt tid å gå til togstasjonen og vi shoppet i.. tre-fire timer? Det ble en løpejakke, genseren under, en jumpsuit og noen sokker på meg. I morgen satser vi på fint vær så vi får tatt en tur på strander, så krysser fingrene!

Nå har vi nettopp kommet hjem etter middag som ble litt vel sent i dag også og fiskesuppen jeg spise var himmelsk! Mens vi ventet på maten knipset lillesøsteren min noen bilder av meg og buksa jeg har på meg låner jeg faktisk av henne. Synes stripete bukser er kjempekult og disse var utrolig behagelige i tillegg! Nå skal vi kose oss videre og så blir det kvelden. Viser noen flere bilder fra Gdansk i morgen, men akkurat nå vil jeg heller nyte ferien fremfor å sitte på dataen.

5 kommentarer
    1. Super nice bukse :).!!!
      Hadde vært super kuult følge hverandre.ps hvis du vil.
      Ha en super sommer
      Super blogg du har !!! :)))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg