T E A T I M E

God kveld! Dagen i dag har gått i ett med rydding, vasking og litt sånne ting så først nå får jeg tid til å sette meg ned litt. Koppen min er fylt med nypete, en te jeg har elsket siden jeg var liten og hva passer vel bedre enn te nå som det regner? Litt handling har jeg også fått unnagjort og snart er jeg ferdig med matmenyen for neste uke. Jeg skal forresten prøve å få delt en oppskrift med dere igjen nå snart siden det har vært så god respons på de forrige oppskriftene! Kjempespennende at dere fatter interesse for mat som er vegansk og vegetar! Selv er jeg pescetarianer, men jeg har merket at jeg ubevisst har unngått en del animalske produkter i det siste og så lenge man får i seg den næringen man trenger er jo det egentlig bra 🙂

Da jeg var å handlet istad møtte jeg på to kompiser og plutselig hadde jeg en treningsavtale i morgen! Åh som jeg savner å komme i gang med trening igjen! Det har jo bare blitt løping og lange turer på meg i det siste siden jeg har vært så travel. Nå skal vi egentlig bare slappe av resten av kvelden og skal jo ikke klage over det, men jeg blir så himla rastløs når det er noe rundt meg som kan gjøres. Noen som kjenner seg igjen? Jeg klarer ikke sette meg ned å slappe av hvis jeg vet at det er klær som skal vaskes, noe som skal ryddes og lista fortsetter..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg