WISHLIST

Jeg drømmer meg litt bort på IKEA for tiden, det skal jeg fint innrømme. Men så skal de sies at det faktisk er en god del møbler som jeg mangler i leiligheten, selvom det kanskje ikke så slik ut på bildene av leiligheten som jeg delte. Det har seg sånn at klesskapet og kommoden som står på soverommet stod her da jeg flyttet inn, de er altså ikke mine. Senga låner jeg enn så lenge av faren min så jeg har faktisk ikke seng engang. Nattbord og nattbordlampe mangler jeg også. Skrivebord/sminkebord har jeg faktisk, men det er så.. ikke meg, det er litt for søtt for meg. 

Derfor prøver jeg for tiden å spare opp litt penger til møbler og IKEA er jo heldigvis ikke akkurat det dyreste steder som man kan kjøpe møbler, selvom møbler uansett er dyrt. Jeg er jo også veldig interessert i interiør og stilen min kan vel beskrives som minimalistisk, samtidig som jeg synes det også er utrolig viktig å sette sitt eget preg på ting for å få det litt hjemmekoselig. Stolen under her har jeg foresten to av, men jeg ønsker å kjøpe en til som kan stå inntil sminke/skrivebordet slik at den også kan brukes om vi får gjester. Så under her kan dere se hva som står øverst på ønskelista mi og det jeg kommer til å prioritere aller først er seng og klesskap.


Noe som falt i smak?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg