D E N I M

Først og fremst vil jeg si takk for god respons på forrige innlegg og samtidig påpeke at det ser ut som om en del av dere har misforstått. Innlegget er ikke skrevet seriøst om hvordan man går ned i vekt, men heller skrevet om hvordan det var for meg. Ja jeg er naturlig tynn, men kroppen min trenger faktisk noen kilo til å gå opp. Jeg har satt det siste av vektoppgangen litt på vent da kroppen min fungerer greit på denne vekten og jeg trenger litt mer tid før jeg tar fatt på de siste kiloene. Innlegget ble skrevet fordi jeg blir så lei meg hvis yngre jenter sier at jeg er heldig som er så tynn eller heldig som har den kroppen jeg har, derfor ønsket jeg å fortelle hvordan jeg fikk den kroppen for å forklare at det handler faktisk om å ødelegge seg selv og ikke om å være heldig.

Over til noe helt annet. Her om dagen hadde vi to husfluer inne og vi sover så borte en natt hos en kompis av Andreas som bor et stykke unna. Hva kom vi hjem til? Hele leiligheten krydde av husfluer! Jeg ga opp å telle da jeg runnet hundre og det har vært så utrolig irriterende og ikke minst ekkelt! At det går an å formere seg så fort? I tillegg var det søndag da vi kom hjem så herregud hvor deilig det var at butikkene var åpne i dag så vi fikk kjøpt insektspray! Nå er de helt borte og vi prøvde først alt mulig av kjerringråd uten hell. Vi har også vært en tur i byen i dag for å kjøpe noen nye sko til Andreas og jeg fikk vært litt med bestevenninnen min. Snart skal vi vaske hele leiligheten for vi drar på hytta i morgen og blir til fredag. Å komme hjem til helt strøken leilighet er så deilig!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg