W H I T E

Heihei! Nå bærer det snart avgårde på hytta med familien + Andreas, det gjenstår bare å pakke det siste. Jeg skulle egentlig ha vært en tur oppom treningssenteret i dag, men tiden har rett og slett ikke strukket til. Siden vi stod opp klokken 10 så har jeg fått ryddet litt og vært en tur i sentrum for å bytte en shorts. Jeg skulle jo egentlig ikke kjøpe noe klær til meg selv, men så fant jeg plutselig de perfekte hvite buksene! Jeg har lett etter noen hvite bukser i flere år faktisk uten å finne noen som faller helt i smak og det beste er at denne kostet meg kun 150kr 🙂 En liten tur innom biblioteket rakk jeg også for å få lånt med meg en bok til hytteturen og valget falt faktisk på en Harry Potter bok. Nå må jeg nesten pakke det siste hvis jeg i det hele tatt skal ha en sjanse til å rekke det, vi snakkes senere.

5 kommentarer

Siste innlegg