W H I T E PT2

For en del timer siden fikk jeg en tlf fra mamma som lurte på om jeg ville komme til sentrum og møte henne + to familiemedlemmer jeg aldri hadde møtt. En liten del av familien min bor nemlig i USA så det er ikke bare bare å møtes, selv om jeg har møtt noen av de veldig mange ganger. Så endelig fikk jeg møtt Benedikte og lille søte Lucia! Vi endte opp med å spise middag på en kinarestaurant sammen og det var utrolig koselig å både møte og bli kjent med dem. Føltes virkelig ikke som om det var første gang vi møttes og håper at det ikke blir mange år til vi møtes nestegang. Jeg fikk også en kjempefingave av dem som jeg kan vise senere.

De hvite buksene mine som jeg kjøpte for litt siden har blitt brukt litt vel mye i det siste, men de er så himla behagelige, går til så mye og det er litt mer spennende enn vanlige olabukser. Nå drar jeg snart en tur opp på treningssenteret, det har blitt alt for lenge mellom hver gang jeg er der i det siste. Jeg har tenkt til å melde meg ut om ikke så lenge da, til høsten er det jo dansing på skolen i tillegg til dansing på fritiden og det holder egentlig. Åh, jeg gleder meg så sinssykt til å starte å danse igjen, dere aner ikke hvor vondt det har vært med en pause fra dansingen fra jul til nå i høst.


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg