R O S A

Som jeg nevnte for noen dager siden så fikk jeg en gave av Benedikte og Lucia da de var på besøk i Norge, så jeg tenkte å vise dere gaven nå. Gaven var en push liner og jeg har ikke helt fått teken på å bruke den ennå, men øvelse gjør mester! Det er litt vanskelig å forklare hva det er da det ikke er som en eyeliner eller dipliner, men Google hvis dere vil vite mer. Jeg fikk også en posie tint og en kjempesøt rosa strandveske (som jeg glemte å ta bilde av), men strandveska er perfekt for stranda i sommer! God plass, selve veska tar liten plass, praktiske lommer og ja, perfekt strandveske. Jeg ble i alle fall veldig fornøyd, så tuuusen takk!♥

7 kommentarer
    1. Ikke rart du ble fornøyd med det der!<3 Håper du får en herlig fredagskveld!
      Hadde virkelig satt utrolig stor pris på om du hadde tittet innom vår blogg en tur, om du liker den legg gjerne igjen en kommentar!<3<3

    2. Såå fint antrekk!! Men verken Posie Tint eller lineren er fra VS bare så du vet det..^ De er fra Benefit for har dem selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg