KNITTED

God kveld! Idag har vi vært en tur hos besteforeldrene mine siden mormor skulle lære meg å lage fiskegrateng fra bunnen av og herregud hvor god den er! Dere har ikke smakt fiskegrateng før dere har smakt den. Hvis dere sier at dere ikke liker fiskegrateng fordi dere bare har smakt den frosne fra butikken så kan jeg omtrent love at dere hadde elsket denne. Den fra butikken smaker jo crap, som omtrent alt annet ferdiglaget man kjøper. Jeg kan legge ut oppskrift når jeg skal lage den, men det blir nok en liten stund til siden jeg prøver å spise litt variert så jeg ikke går så fort lei av ting. Eller dere skal ikke se bortifra at det blir sååå lenge til, den er jo så himla god!

Jeg har egentlig bare daffet rundt i dette antrekket idag som egentlig ikke er helt meg. Det er litt for kjedelig og nei jeg vet ikke, det er bare ikke helt meg. Det har jo blåst skikkelig idag og noen dager er det deilig å bare slenge på seg det første man ser, selvom det ikke ser så veldig bra ut. Håret mitt har vært et mareritt å ha med å gjøre idag, så det ga jeg bare helt opp. Hah, ok nok klaging. Jeg har akkurat ryddet og vasket litt i leiligheten og nå er jeg veldig klar for en god film i sofaen med min kjære. Ha en fin kveld!

5 kommentarer

Siste innlegg