REGN & SOL

Hva har man på seg når det regner i det ene øyeblikket, sol i den andre, varmt i det tredje og kaldere i fjerde? Jeg tror jeg snart har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har tatt av og på shorts/bukse idag. Jeg har også fått vasket og ryddet kjøkkenet, stua og gangen helt strøken idag, jeg virkelig hater at det er rotete rundt meg, da klarer jeg ikke slappe av ordentlig. Soverommet derimot er en helt annen historie.. Nå tenkte jeg å snart gå bort for å kjøpe sushi til middag som jeg tar med hjem. Kjæresten spiser et annet sted idag og siden han ikke liker sushi benytter jeg muligheten nå hehe.  Senere idag skal jeg møte Sara og jeg gleder meg til å se henne igjen! Vi har vel ikke sett hverandre siden slutten av mars og siden hun nå er på ferie rett ved meg så blir det mye lettere å møtes.


t-skjorte // andreas sin   shorts // ei venninne sin   sko // nelly    hatt // arvet av oldemor

5 kommentarer

Siste innlegg