TING JEG GLEDER MEG TIL

♥ Gran Canaria i vinterferien med familien og kjæresten ♥ Bli kjent med de jeg skal begynne i klasse med om en uke ♥ Fullføre vidregående ♥ Finne et fint sted å bo sammen med Andreas ♥ Til kattene mine blir venner og finner selskap i hverandre ♥ Juleforestillingen på dansingen ♥ Bli myk igjen ♥ Stifte nye bekjentskap og få nye venner ♥ Reise og se litt mer av verden ♥ Bade på nye strender ♥ Klare å smile når jeg ser meg selv i speilet ♥ Innrede en leilighet akkurat etter min smak Ta masse nye bilder ♥ Oppleve nye ting ♥ Bli frisk ♥ Klare å ta fouettes både på flatsko og tåspiss ♥ Nyte livet ♥ 

Hva gleder du deg til?

10 kommentarer
    1. Hei du har masse å glede deg til og det er viktig. Viktig å hive etter noe. Jeg gleder meg til neste ferie, møte venner og masse annet gøy :):). Ønsker deg en fin kveld:):)

    2. Det var fine ting å se frem til! 🙂 Det største gleden er å bli ferdig som lærling, nå har jeg nettop begynt på andreåret som lærling – altså siste året! 🙂

    3. Anonym: Jo, men 38 kvadrat er litt lite for to personer + tre dyr. Nope, har feks hverken klesskap eller kommode (huseieren sitt), låner en seng av pappa som er kjempevond for ryggen min og sofaen har blitt tissa ned av en katt så den må kastes.. Så ja, trenger litt møbler. Men av det jeg har så er det min smak/stil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg