Day One

Hei og hopp, nå har jeg superdårlig tid! Håper alle som startet på skolen idag fikk en fin start♥ Selv er jeg så fornøyd med at vi i klassen bestemte oss for å ha en felles lunsj sammen for å bli litt bedre kjent. Skravla gikk jo i ett, så jeg tror ikke det er så alt for lang tid til vi blir en skikkelig sammensveisa gjeng. Jeg bakte også en gulrotkake som jeg tok med og heldigvis falt den i smak! Å bake med glutenfritt mel skal jeg love dere at der er ikke bare bare. Etter skolen rakk jeg hjemom en liten tur før det ble en liten sushidate med Anniken og Sunniva. Herregud så godt det var å se igjen Sunniva! Sist jeg så henne var forrige sommer og siden da har hun bodd i Australia. Vi fikk ikke så mye tid på oss da jeg måtte haste videre til årets første ballettime. Det var ganske uvant å danse igjen, men har ikke ord for hvor deilig det også var! Nå har jeg superdårlig tid for innen 40 minutter skal jeg ha rukket å skrifte, komme meg til dansestudioet til en tåspissklasse OG sy tåspisskoene mine. Det tar tid altså, så jeg får bare sette igang. Dagens antrekk finner dere under her og beklager for bildene, har ikke tid til annet. Hvordan gikk din første skoledag i år?

7 kommentarer

Siste innlegg