G’night

Hei! Jeg ville bare innom en tur for å ønske alle en god natt + teste ut blogging fra mobil. Det ble dessverre ikke skole eller oslotur på meg idag da jeg fortsatt har ligget syk hjemme, men jeg satser på å være sånn halvveis på beina igjen imorgen. Jeg har allerede planlagt antrekk i hodet mitt for morgendagen, så det lover jo godt? Bildene under er fra Gran Canaria fra vinterferien og det var trist å måtte dra fra kjæresten, heldigvis blir han med i vinterferien som kommer nå! Kun 179 dager igjen til vi drar og selvom det virker lenge til er dagen plutselig der. Sov godt da dere! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg