SPARKLING

Jeg håper at alle har hatt en kjempefin helg!♥ For litt siden kom jeg hjem fra familiebursdagen min som jeg feiret hos mamma siden det ikke var plass her. Bursdagen ble velykket med god stemning og gode mennesker. Dagen idag har egentlig også gått i ett og det vet jeg hele neste uke også kommer til å gjøre. Det som står på planen da er skole, pakking, flytting, vasking og pakke ut. Jeg gleder meg så innmari til vi er ferdig flyttet og har alt på plass! Det kommer jo til å ta litt tid, bare det å skru opp de nye møblene tar jo flere timer. Leiligheten er så fin og jeg er helt sikker på at vi kommer til å trives der. Nå er det faktisk kvelden for meg, men først kan dere jo få se litt bedre bilder av kjolen jeg hadde på meg på fredag? Jeg brukte den idag også, men med en hvit kort topp over slik at det så ut som en topp og et skjørt.

5 kommentarer

Siste innlegg