Flyttekaos

Hei fininger! ♥ Åh nå er det ikke lenge til vi virkelig flytter, i natt blir siste natt her i leiligheten! For litt siden kom vi hjem etter å ha vært ute med et flyttelass og nå er det passe kaos i begge leilighetene. Her i “gamle” leiligheten gjenstår det å pakke ned resten av småtingene og få bort to senger. Det blir rart å flytte herfra, men jeg vet at det blir veldig deilig med mye større plass og et roligere strøk. For ikke å glemme at jeg flytter sammen med kjæresten min, hvor sykt er ikke egentlig det!? Vi har jo bodd sammen i min leilighet i 7 måneder så å flytte sammen blir ikke et sjokk, men nå flytter vi jo virkelig sammen. Det får meg til å føle meg voksen til tross for at jeg flyttet hjemmefra for 2 år siden, så har jeg jo nå også en kjæreste med meg på flyttelasset om jeg kan si det sånn, haha. Jeg vet at vi kommer til å få mange fine år sammen i den leiligheten vi flytter til og ingen av oss kan se for oss at den andre ikke er inkludert i den andres fremtid. Det er rart det der, hvor mye man kan elske en annen person og ikke engang klare å se for seg noe annet enn at det er sånn det kommer til å være bestandig. Enn så lenge tenkte jeg å vise dere en liten sniktitt av den nye leiligheten! Hvis noen er interessert så kan jeg vise hele når vi har fått ting helt på plass? Jeg er litt sånn at jeg vil få den nye leiligheten i orden fortest mulig , rett og slett. Åh, som jeg gleder meg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg