Tirsdag

God kveld!♥ Vet dere hva som passer utrolig dårlig akkurat nå? At jeg har blitt syk. Det begynte med at jeg var litt småuggen på søndag og i går var det mye verre. Til tross for det kom jeg meg på skolen og en dansetime på dansestudioet etter det (siste klarte jeg ikke). Utover kvelden og natten var jeg på valgvake og formen bare stupte. Dagen i dag har gått til 30 minnutters behandling da jeg ikke klarte mer og så rett til legen. Det viser seg at det er virus og at de ikke kan gjøre noe med det. Så her hjemme går det ned på te i høykant og litt smertestillende. Hele ansiktet mitt er hovent, halsen full av blemmer, bihulene verker som bare det, feber, sinssykt vonde ledd, smerter i hele kroppen og tett nese som bare renner og renner, for ikke å glemme at det føles ut som om jeg har løpt maraton bare ved å gå opp trappa hjemme. Jeg fikk beskjed av legen om å holde meg hjemme noen dager, men det er så vanskelig å holde seg borte fra skolen! Jeg håper bare at jeg slipper lettere unna enn de andre som har dette viruset for tiden da de fleste ligger syke i tre uker. Det har jeg bare ikke tid til! Men å være syk er dessverre ikke så mye jeg får gjort noe med, så jeg får holde ut. Akkurat nå er jeg helt utkjørt, men før jeg tar kvelden blir det en episode eller to med “Game of trones” med kjæresten + strikke videre på genseren jeg holder på å strikke. 

Det sier vel også seg selv at jeg ikke har fått tatt noen bilder i dag, så jeg viser noen bilder fra forrige uke som jeg aldri fikk postet. Et lite middagstips:) Kjempeenkelt å lage, tar kort tid, næringsrikt og ikke minst godt! Jeg regner med at det sier seg selv hvordan man lager det og man kan selvfølgelig variere med alt man vil av grønnsaker. Vi hadde mer til, men det kom ut på bordet etter bildene ble tatt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg