Last autumn

God kveld! Jeg kjente virkelig at jeg trengte en dag til hjemme og heldigvis var læreren min på kurs i dag så vi fikk oppgaver som vi skulle jobbe med hjemme. Helt ferdig ble jeg ikke på grunn av hodepinen, men Andreas og jeg kom akkurat inn døren etter en gåtur og det hjalp på hodet. Frisk luft er det beste for hodepine spør man meg! Så nå skal jeg jobbe litt videre + gjøre noen lekser til imorgen og så er det endelig på igjen med skole. Jeg kjenner at jeg blir helt gal av å bare sitte inne og at formen nå endelig begynner å bli noe som ligner på bra så kommer jeg vel ikke til å sitte så mye stille de neste dagene. Morgendagen blir allerede fult kjør (ufrivillig da) med skole, behandling, en tur til legen og flytte ut det siste fra den gamle leiligheten. Ikke minst gleder jeg meg til å få tatt noen bilder! Jeg har en god del idèer på lager, så det blir spennende! 

Denne høsten har jeg (vi) egentlig ingen spesielle planer, men jeg håper at det blir mange fine gåturer i høstværet, innekos med teppe, bøker og te, masse bilder, fine venner, latter og kanskje en tur på hytta. Siden jeg har ligget syk så får dere se noen bilder fra høsten i fjor enn så lenge. Har du noen spesielle planer i høst?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg