quick snaps

God kveld! Har dere fått sett filmen “Bølgen”? Simone og jeg så den i stad og jeg anbefaler den på det sterkeste! Jeg mistet tellingen på hvor mange ganger hjertet slo i hundre, hendene skalv og tårene presset på. Jeg hadde litt forventninger til filmen, men ante ikke at den var så bra! Typisk min flaks så gikk bussen hjem to minutter før filmen var ferdig, så da fikk jeg meg en fin gåtur på litt over 9 km før bussen tok meg igjen og jeg tok den resten av veien. Det var så deilig å få gått at dere aner ikke, nå vil jeg si at jeg endelig er frisk! Gleder meg så mye til skolen imorgen, det er dritkjedelig å bare ligge hjemme i over en uke. Jeg var også en liten tur innom senteret istad etter behandlingstimen og jeg klarte bare ikke å gå forbi denne genseren.. Jeg tror jeg skal begynne å gi fra meg kortet mitt til Andreas når vi har lite penger jeg.. Genseren viser jeg bedre i morgen, tenkte nemlig å ha den på meg. Ønsker dere alle en god natt!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg