peace out

Hola chicas y chicos!♥ Nå er det full øving til spanskprøven i morgen, med en liten pause for å titte innom her. Dagen i morgen blir en kjempefin avslutning før høstferien med en økt ballett og resten spansk. Det virker som om de fleste hater språktimene på skolen? Jeg har ENDELIG fått spansk som jeg alltid har ville ha og er kjempemotivert til å lære! For ikke å glemme at det er under 150 dager til vi drar til Spania og da hadde det jo vært gøy å teste ut språkkunnskapene litt og lære masse før jeg drar. Åh, jeg gleder meg så! Mormor og besse var forresten innom en tur her istad, alltid like koselig å se dem! Nå skal jeg øve videre og jeg gleder meg til å vise dere antrekket som jeg skal ha på i morgen! Får bare krysse fingrene for at det ikke pøsregner slik at jeg får tatt noen bilder. Håper dere alle får en fin kveld!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg