autumn wanties

Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg satte sammen klær slik, det er vel tre år siden tenker jeg. Denne gangen satte jeg sammen noen klær som jeg håper inspirerer dere nå som det er høst. Jeg hadde i alle fall ikke takket nei til å ha noe av dette i klesskapet mitt! Stilen min har forandret seg veldig gjennom årene, visste dere for eksempel at i åttendeklasse så var det svarte tyllskjørt, stripete hettejakker, rutete bukser, sløyfer, svart bustet hår på toppen og masse eyeliner som gjaldt her i gården? Det sier seg vel selv hva slags stil jeg hadde.. Jeg har alltid gått i hva jeg selv liker uten å tenke på hva andre mener og heldigvis har jeg hatt full frihet da jeg bodde hjemme til å gå i min egen stil. Akkurat nå føler jeg at jeg virkelig har funnet min stil, hva jeg liker og ikke minst hva som kler meg. Sløyfene og tyllskjørtene er for lengst lagt bort. Det er spennende å se hvordan ens egen stil forandrer seg opp gjennom årene, for ikke å glemme hvordan det forandrer seg med hva man synes er pent. Klærna under er helt min stil. Noe under du likte og hvordan har din stil forandret seg?autumn@carmabell polyvore
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg