Ikke helt min dag del to

Hei og god kveld! Åh så deilig det skal bli med en uke fri nå, jeg har i alle fall tenkt å bruke ferien på å rydde kjellerstuen vår (som for tiden er full av alt mulig rart som ble satt ned dit da vi flyttet), gå masse turer og ikke minst ta masse bilder. I går hadde jeg enda en “ikke helt min dag” dag hvor jeg presterer å ødelegge telefonen min, knekke hårbørsten min i to og på toppen av alt ble jeg så kvalm at jeg kastet opp. Ble så sint og frustrert til slutt at jeg rett og slett la meg ned å begynte å gråte, jeg hater slike dager hvor ingenting går min vei. Så der har dere vel gårsdagen kort oppsummert. I dag har vi hatt middagsbesøk av faren og bestemoren til Andreas, så da ble det risotto og laks. I morgen skal jeg avslutte leieforholde på den gamle leiligheten, men før det må jeg male litt der. Nå skal vi bare slappe av resten av kvelden, så i morgen kommer jeg sterkere tilbake.

4 kommentarer
    1. Så utrolig nydelig skjørt, jeg elsket det!! Ta gjerne en tur innom min blogg også, da hadde jeg blitt glad:) Ønsker deg en super søndagskveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg