K.N.I.T.T.E.D.

Nå begynner det endelig å ligne på høst ute! Jeg fant frem den blå genseren min som jeg ikke har brukt på flere år, jeg prøver nemlig å bli litt flinkere til å bruke farger. Nesten hele klesskapet mitt består av klær som er hvite, grå eller svarte.. Flere som har det sånn? I dag har jeg vært på et møte som gikk helt greit og vært innom jobben til Andreas en tur. Jeg måtte nemlig låne mobilen hans til vekkeklokke for å stå opp til møtet og skulle levere den til han på jobb og selvfølgelig kommer jeg når de spiser lunsj et annet sted. Typisk, eller hva? Ellers i dag har jeg fått gjort litt her hjemme og vi har gått oss en tur. I morgen skal vi levere fra oss nøklene til den gamle leiligheten, jeg skal starte på kjellerstua og vi får overnattingsbesøk av Jørgen. Det blir koselig! Nå tror jeg vi skal se en film og så blir det natta. Jeg sov fire timer i natt på grunn av rastløse ben så søvn er veldig etterlengtet nå. Under her har dere dagens antrekk. Jeg må beklage på kvaliteten på bildene, objektivet mitt gikk jo i stykker så jeg holder på å lære meg å bruke et av de andre jeg har. Ha en fin kveld da dere! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg