morning bliss

Hei og god formiddag (ettermiddag?)♥ Jeg blir så forvirret av det greiene der for egentlig er det ettermiddag nå, men vi unge ville jo sagt formiddag. Det er en god stund siden jeg stod opp og siden det er ferie trasket jeg ned på kjøkkenet, tok litt mat og trasket opp i senga igjen og koste med med et gammelt interiørblad og litt pre-breakfast mat. Jeg elsker virkelig interiør og hadde jeg hatt lomma full av penger er det ikke tvil om hvordan det hadde sett ut her: minimalistisk, men en liten touch av shabby chic og klassisk. Ellers i dag har jeg begynt å rydde i kjellerstua siden vi får en overnattingsgjest i dag, spist frokost, ryddet og støvsugd soverommet og vasket sengetøy. Den beste følelsen er å legge seg nydusjet i nyvasket senge tøy, åh, kjenner jeg allerede gleder meg!

Nå skal jeg straks inn til Larvik en tur for å fikse det siste i den gamle leiligheten, så det er vel på tide å få på seg noe annet enn pysjen. I morgen blir faktisk den første fridagen min i høstferien som jeg ikke har noen møter og hvor jeg slipper å dra helt inn til Larvik. Det blir deilig det! Dere hører nok fra meg litt senere i dag.



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg