casual

Nå har vi endelig levert nøklene til den gamle leiligheten og du verden hvor godt det er å være ferdig med den! Jeg er kjempeglad for at vi har funnet oss et sted hvor vi virkelig trives å bo og som vi kan bo i mange år. Her i Stavern er det så mye roligere for ikke å glemme hvor fantastisk fint det er her om sommeren! Stavern er jo kåret til en av Norges beste/fineste sommerbyer og det er jo ikke uten grunn. Det eneste som er kjipt med å bo her er vel det at ingen av oss har lappen og det er mye lenger avstand mellom ting her. Men hei, det er jo ingenting, lappen er jo ikke umulig å få seg. Jeg har virkelig lyst til å komme i gang med den, men før det vil jeg bli flinkere til å kjøre, jeg har jo ikke prøvd å kjøre på veien ennå engang. Målet er å ta lappen med kun de obligatoriske timene. Ellers merker jeg at høsten virkelig har slått inn, med mørke og ikke minst kalde kvelder. En kjempefin grunn til å lese masse bøker og drikke mye te!


ulltrøye – pierre robert // sko – converse // cardigan – cubus // shorts – lånt av ei venninne // smykke – bikbok // hårbånd -hm

5 kommentarer

Siste innlegg