B.A.L.L.E.R.I.N.A.

Hei og god morgen til dere!♥ Tonje og jeg var jo ute i går hvor hun tok noen bilder av meg og hun er jo så flink! Allerede i går kveld fikk jeg bildene faktisk. Jeg skulle så ønske at jeg var myk som før, men etter at jeg stoppet å tøye i mai har jeg blitt stiv som en stokk. Tøyingen er jeg i alle fall i gang med igjen og jeg gleder meg allerede til vinteren hvor vi kan ta noen nye bilder i snøen hvor jeg også er litt mykere. Jeg har forresten flee bilder som Tonje tok som jeg viser dere senere. Akkurat må tar vi bare morningen rolig og slapper av. Det er så deilig at jeg ennå har fri, men det skal bli deilig å komme i gang igjen. Jeg tenkte faktisk å vise dere noen sneakpeaks av leiligheten vår i dag, jeg har skjønt at det er flere som vil se det. Håper alle får en fin dag!


og den flinke fotografen er Tonje (link)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg