L.E.I.L.I.G.H.E.T.E.N.

Høstferien er allerede over for denne gang og på mandag blir det fult kjør igjen med skole og dansing. Det er flere av dere som har spurt om å få se den nye leiligheten vi har flyttet inn i, så jeg tenkte å vise dere noen snikbilder av hvordan det ser ut. Jeg tenkte å få filmet det en dag hvor jeg har tid og det er helt ryddig her, hvis noen har lyst til å se. Det var forresten Andreas som kom hjem en dag med bildet som henger på veggen under her! Jeg kan innrømme at jeg ble overasket for jeg synes det var dritstilig og det falt helt i smak! Artig det der, for jeg har aldri sagt til han at jeg liker slike bilder en gang, men Andreas er veldig flink til å se ting som jeg liker og/eller kommer til å like. Vi trives kjempegodt her i vår nye leilighet og det er så deilig å ha noe som er vårt, et hjem vi har sammen, for ikke å glemme hvor fint det er å våkne hver eneste dag med personen jeg elsker ved siden av meg.

Akkurat nå vil jeg bare skrive en hel bibel om hvor mye jeg hater standarobjektivet mitt, men jeg får vel spare meg. Neste måned skal jeg få spart opp litt penger slik at jeg får kjøpt meg et nytt objektiv. Nå står spansklekser og laging av en naturfagspresentasjon på planen. Presentasjonen min skal handle om pelsdyrnæringen så det blir spennende! Det er noe som virkelig engasjerer meg og som jeg virkelig har veldig mye å si om.  Håper dere som har hatt høstferie nå har hatt en fin ferie og dere som har høstferie nå må kose dere masse! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg