Oh

Åhh, som jeg elsker høsten! Høst for meg er fargerike trær, oversized strikkegenser, te, masse levende lys, peiskos og regnfylte dager med en god film. Til tross for ryggen og urinveisinfeksjonen (nei, her legger vi ikke skjul på noe), så mistet jeg bare en time på skolen i dag og jeg fikk sett på dansingen. Dansen vi skal ha på forestillingen blir så sinnsykt bra og jeg gleder meg virkelig! Dere skulle bare ha visst hvor vanskelig det var å bare se på treningen uten å bli med. Snille bestefaren min hentet meg på skolen i dag og så ble jeg med hjem til han og mormor på middag. Akkurat nå er ibux, varmeflaske, tranebærjuice og ispose mine bestevenner, så får jeg håpe at det hjelper meg til å komme meg litt raskere på beina igjen. Jeg har virkelig ikke tid til å være syk nå! Heldigvis for meg starter jeg senere på skolen i morgen og har bare to timer, så det hjelper! Jeg skulle gjerne ha tatt noen bilder i dag, men siden jeg så vidt klarer å gå frem og tilbake til badet måtte jeg nesten droppe det. Hvordan står det til med deg?


(bildene er lånt fra weheartit, satt sammen av meg)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg