molly

Se så stor hun har blitt! Husker noen av dere Molly som vi fikk for noen måneder siden? Her om dagen så jeg tilbake på gamle bilder av henne og hun har blitt så stor! Da hun kom til oss var hun veldig redd, hun hadde jo tross alt flyttet fra mammaen sin og hun foretrakk å ligge under sengen hele dagen med mindre hun skulle på do eller spise. Hun ble litt modigere for hver dag og det er så godt å se at hun virkelig trives her hos oss og ikke minst se hvordan den herlige personligheten hennes har kommet frem. Hun elsker å kose, men er også ekstremt leken. Går vi opp når vi skal legge oss står hun ofte å piper til vi roper, så kommer hun løpende opp i sengen vår. Hun elsker å utforske og å sitte i vinduet. Hun er en mester på å fange fluer og hun ser veldig opp til Lucy, katten jeg har hatt i snart åtte år. Når vi kommer hjem fra skole og jobb får vi alltid er kjempevelkomst av en veldig glad Molly, nesten som en hund. Fine jenta vår! Hun er av rasen Maine Coon og jeg skal innrømme at jeg gleder meg veldig til hun skal få pusebebiser! Men først må hun bli litt eldre, hun er jo fortsatt en unge selv.

Ellers i dag var det Peru-aksjonen med skolen hvor vi skulle jobbe en dag for å samle inn penger til et barnehjem i Peru istedenfor å være på skolen. Når rundt 1600 elever skal finne en jobb for en dag så sier det seg selv at det ikke blir så lett. Det var noen som derfor måtte gå med bøsse, men så er det jo ikke all verdens folk som er hjemme på formiddagen på en torsdag. Simone og jeg bestemte oss derfor for å selge kaker på en matbutikk hvor det er veldig mange pensjonister som bor i nærheten av og det funket kjempebra! Vi solgte opp nesten alt og fikk også noen donasjoner til barnehjemmet så vi klarte å samle inn nok penger som det skolen krevde pr elev. Kjempekoselig at så mange ville kjøpe!


4 kommentarer

Siste innlegg