Nå er det ikke lenge igjen, for..

.. om bare 89 dager går turen igjen til Gran Canaria! De siste dagene har jeg sett på bilder fra turen i vinterferien og jeg gleder meg bare mer til å dra i år! Jeg har vært der nede annenhvert år på samme hotell så jeg kan vel si jeg er ganske så heldig! Denne gangen blir kjæresten med også og det er så utrolig koselig gjort av besteforeldrene mine å ta oss med! De reiser ned en uke før oss og blir i tre uker. Den andre uken (altså vinterferien) reiser Andreas, lillebroren min og jeg ned og blir en uke med dem. Åh, som jeg trives der nede og det er alltid så utrolig koselig å være på reisefot med besteforeldrene våre. Enn så lenge får dere se noen bilder fra turen som var, så gleder jeg meg masse til å ta nye bilder som jeg skal vise dere når vi reiser ned igjen!

Nå er det snart klart for premiere på juleforestillingen “Helt konge” med dansestudioet jeg går på og jeg anbefaler alle som bor i Larvik eller i nærheten å komme for å se! Denne forestillingen blir kjempekul med fantastiske kulisser, skuespill, kjempekule danser og ikke minst så må jeg si at jeg elsker kostymene og rett og slett hele forestillingen! Premieren er første desember klokken 18.00 i storsalen på Bølgen kulturhus og man kan kjøpe billetter på Bølgen. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg