På stranden er jeg…

På kino er jeg… Hun som alltid er den irriterende personen som har med smågodt i pose, jeg kan vel si jeg har fått noen blikk noen ganger fordi papirposen bråker.

På stranden er jeg… Hun som elsker å bade! Du finner meg som regel i vannet, eventuelt så ligger jeg og leser en bok.

Hos tannlegen er jeg… Hun som blir bedt om å gape høyere 947974 ganger i løpet av timen. Hallo, det er faktisk ikke alle som klarer å gape så lenge og høyt! En gang låste kjeven min seg til og med og det resulterte i at jeg bet tannlegen i fingeren. De begynte å sette inn klosser i munnen min etter det.

Akkurat nå er jeg… Liggende på sofaen mens jeg kreperer av smerter i korsryggen. Det er vel egentlig det eneste jeg har gjort i dag.

På snapchat er jeg… Hun som omtrent aldri sender noe, men åpner my story når jeg kjeder meg. Hvis jeg først sender noe så er det mest sannsynlig stygge dobbelhakebilder av meg selv.

I desember måned er jeg… Hun som er overglad over at det nå er helt ok å høre på julemusikk, pynte til jul, drikke julebrus og bare gjøre ting som har med julen å gjøre! Jeg er et skikkelig julemenneske! 

På kjøkkenet er jeg… Hun som elsker å lage mat! Jeg lager jo all middagen hjemme og jeg elsker å lage ting fra bunnen av! Det er svært sjeldent ferdigmat eller posesupper hjemme hos oss. Elsker også å prøve meg frem til nye ting!

Bak rattet er jeg… Hun som banner og hyler litt for mye og kjører veldig sakte. Jeg var livredd for å kjøre i starten og først nå har jeg begynt med kjøretimer. Det går jo egentlig ganske bra, det er bare veldig skummelt.

I klesskapet har jeg… .Klær i alle mulige størrelser.. Finner jeg noe jeg liker så er jeg litt for flink til å fortrenge om plagget er for lite eller alt for stort, det er jo fint ikke sant.. For ikke å glemme at jeg omtrent bare har hvite, svarte og grå klær. 



På tivoli er jeg…
 
Først og fremst for å spise sukkerspinn! Hahah neida, men jeg virkelig elsker sukkerspinn! 

På treningsstudio er jeg… Omtrent aldri lenger siden jeg danser så mye. Når jeg først er det så er jeg hun som løper på mølla eller gjør enkle styrkeøvelser etterfulgt av masse tøying i håpet om å bli mykere.

I taxien er jeg… Hun som alltid prater med sjåføren. Hver eneste gang. Jeg skravler alltid helt sinnsykt når jeg sitter på i bil, så mye at noen ikke en gang orker å kjøre lange turer med meg hehe.

I bladhylla er jeg… Hun som alltid ser etter en ny “Sønnavind”-bok. Herregud hvor fantastisk den bokserien er!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg