Juleforestillinger

God kveld fine mennesker!♥ Nå er to av tre juleforestillinger over dessverre og den siste blir danset på lørdag. Vi er hoff i år og under der har dere en liten sniktitt på kostymet. Jeg er inne i en litt vanskelig periode nå, men heldigvis så har jeg dansen som alltid hjelper på det! Mandag ble det ikke skole på meg, på tirsdag gikk hele dagen med til behandling og i dag ble det heller ikke noe på meg. Jeg hater når det er sånn og jeg hater å gå glipp av ting på skolen. I morgen er jeg veldig sikker på at jeg skal klare ihvertfall! Helgen skal bli brukt til å danse, ta igjen en del skolearbeid, danse enda mer og bursdag til verdens fineste besteforeldre(♥). 

Jeg lover dere å få se litt mer ordentlige dansebilder, vi skal blant annet ta gruppebilde på lørdag! 


1 kommentar
    1. Så spennende med danseforestilling! og så fine bilder, gleder meg til å se fler 😀
      og huff, kjedelig å ha det vanskelig. Men bra du holder deg opptatt med sånt som dans <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg