Anne Marthe

Vi kom inn døren for en liten stund siden etter å ha vært i bursdagsselskap hos mormor og besse. Alltid like koselig å se dem igjen! Frem til nå har jeg jobbet med å lage en dans til en danseprøve på tirsdag og jeg tenkte å bruke fritimene mine på skolen i morgen til å jobbe videre med den. Vi har så sinnsykt mange danseprøver nå før jul og jeg stresser så mye med å lære meg alt. Jeg plukker dessverre en av de som bruker lang tid på å plukke opp ny koreografi, men til gjengjeld sitter den veldig godt når jeg først har plukket den opp. Jeg skulle egentlig danse med ei annen ei på danseprøven, men jeg må begynne helt på nytt siden hun slutter på skolen. Får håpe jeg klarer det!

Jeg har faktisk veldig stor inspirasjon for å ta bilder for tiden, men med et ødelagt objektiv er det ikke bare bare. Jeg fikk tatt noen bilder av Anne Marthe på lørdag i pausen på danseforestillingen. Er hun ikke nydelig?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg