JULEFERIE

Hei vakre mennesker!♥ Endelig er det juleferie og nå sitter jeg og hører på julemusikk mens jeg spiser pepperkaker og blogger. Julefølelse sa du? I tillegg har jeg ordnet juletre, satt det opp og pyntet så nå gleder jeg meg til å overaske kjæresten når han kommer hjem! Emma og jeg møtte opp en og en halv time tidligere på skolen i dag enn vi skulle for å danse litt, eller egentlig så lærte hun meg en dans så tusen takk for det! Jeg har lidd meg gjennom skoledagen på grunn av sykdom, men herlighet så koselig dagen har vært! Vi spilte kahoot i klasserommet, jeg fikk gaver av finingene Simone, Erika, Kine og Victoria, vi øvde på en julesang og så sang alle for hele skolen utenom meg. Det funker ikke akkurat å synge med den halsen jeg har nå, så jeg fikk lov til å heller høre på. Bestefaren min hentet meg etter skolen og videre dro vi for å plukke opp lillebroren min. Vi har en tradisjon av vi hvert år siste fredag før juleferien kommer vi til dem for å spise en god middag, bake pepperkaker og pynte pepperkakehus. Utrolig koselig! Så nå er pepperkakene i boks og da mangler jeg kun to slag til å bake til jul. 

Planen for i morgen er julebord og jeg krysser virkelig fingrene for at formen er bedre da og at feberen synker, slik at jeg ikke må avlyse. Egentlig burde jeg blitt hjemme i senga i dag, men jeg ville ikke gå glipp av siste skoledag før juleferien med klassen min og ei heller turen til besteforeldrene mine, så jeg bet tenna sammen. Haha jeg hadde faktisk veldig flaks med bildene under her! Nå er bihulene mine skikkelig hovne, men fikk heldigvis tatt bilder til dere før de ble det. Kryss fingrene for meg for at formen er bedre i morgen da? Jeg har virkelig lyst til å dra!

5 kommentarer
    1. Så koselig at du overrasker med å ha pyntet ferdig treet 😀
      og en fin tradisjon det ja. Koselig å bake med familien (:
      Et pent antrekk forresten! og kos deg med julebord i morgen. Håper formen blir bedre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg