THREE DAYS

Jeg tror jeg kan vedde på at jeg har hatt en mer effektiv natt en de fleste i natt! Jeg sovnet veldig tidlig i går, noe som resulterte i at 02.00 var jeg lys våken. Å sovne igjen ville ha vært et mirakel så jeg stod like så godt opp. På en del timer hadde jeg bakt et brød og tatt en skikkelig julerengjøring i hele hovedetasjen. Det eneste som ikke ble vasket var vel gulv og tak, alt annet fikk gjennom gå. Jeg fikk meg noen få timer søvn på morgenen og så stod jeg og kjæresten opp til frokost. Det er så koselig med sene frokoster, levende lys, masse pålegg på bordet og hjemmebakt brød. 

Dagens frustrasjon er vel at i tillegg til at objektivet mitt er ødelagt så har også selvutløseren tatt kvelden, for ikke å glemme at kamerastativet som er teipet sammen synger på sitt siste vers.. Nå venter jeg på at Andreas skal komme hjem fra julegaveshopping og så skal jeg prøve å tvinge han til å se Grinchen med meg. Flere enn jeg som ironisk nok får veldig god julestemning av den filmen? Nå er det jo bare tre dagen igjen til julaften også!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg