WELCOME 2016

Velkommen til 2016 alle sammen! Det er deilig med et nytt år og nye muligheter, en helt ny start. 2015 var et veldig godt, men også vondt på noen måter. Jeg møtte verdens herligste gutt i starten av januar som allerede i starten av februar ble min kjæreste og senere samboer. Jeg har vært på ferie i Polen og Gran Canaria med familien min og på kjærestetur til Rhodos. Jeg har begynt i en ny klasse på skolen som jeg trives veldig i med masse herlige mennesker som jeg har blitt veldig glad i. Men jeg har også vært innlagt og kjempet meg veldig langt friskere i sykdommen. Kjære 2015, takk for et lærerikt år og kjære 2016: jeg er klar for deg!

Vi feiret nyttårsaften hjemme hos oss med først seks stykker til middag og etterhvert kom det flere til festen. Jeg var vel mildt sagt stresset tidlig på dagen, men heldigvis gikk det veldig bra. Det ble litt i seneste laget for vi var i seng først klokken syv på morningen i dag. Når jeg stod opp i dag vil jeg ikke en gang snakke om, det ble en god del timer søvn på meg. Feiringen ble fin i alle fall og litt før klokken slo tolv kastet jeg faktisk alle ut herifra haha! Altså det var nyttårsaften og da er det å se på rakettene obligatorisk! Så fortsatte vi etter fyrverkeri og jeg fikk nyttårskyss av min kjære. Nå venter vi på at en pizza skal bli servert på døren og så er det netflix som står på planen resten av kvelden. I går før jeg la meg ryddet jeg faktisk så og si alt og vasket så og si alt. Deilig å stå opp og vite at sånt er unnagjort. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg