MITT 2K15 part two

Juni
Juni var en fin måned. Mormor og besse hadde 50 års bryllupsdag og tok med familien til Polen, nærmere bestemt Gdansk. Vi hadde en kjempeflott tur med masse fint å se, fine butikker og god mat. Jeg postet en del oppskrifter på bloggen og laget veldig mye mat. Jeg var også en tur i Oslo med blant annet Mona hvor vi holdt et foredrag på forandringsfabrikken. Veldig skummelt, men litt gøy også. 

Juli

Sommerferien var på gang for fult i juli! Simone og jeg var noen dager på hytta hennes hvor vi koste oss masse. Andreas, Anniken og jeg var på mange rusleturer rundt i sentrum og jeg fikk endelig møte noen flere fra familien min! Når en del av familien bor i USA så er det jo ikke bare bare å møtes. Lille Lucia på da to(?) år hadde jeg jo aldri møtt før! Andreas hadde også bursdag denne måneden så da ble det hjemmelaget eplekake med sprakere og sprudlevin da klokken slo tolv.

August

I august var Simone og jeg på en koselig tur i Tønsberg hvor vi handlet inn litt til skolestart. Andreas, jeg og to andre lånte båten til mormor og besse og dro ut på vannet i Farris en tur, noe som ble veldig kaldt så fort solen forsvant. Jeg hadde også bursdag denne måneden og feiringen ble litt så som så.. Håper den blir bedre i år! Vi var også i dåpen til lille Bjørn William, som er barnet til fetteren min. Og ikke minst så kjøpte vi lille Molly! Det var litt skummelt for henne å flytte til oss, men nå har vi verdens snilleste (og mest rampete!) katt som elsker å være sosial, veldig nysgjerrig, leke og kose. Jeg begynte også i en ny klasse på skolen.

September

Første september overtok vi leiligheten vi bor i nå og som vi trives veldig i! Jeg begynte å bli mer kjent  med klassen min og vi ble en veldig trivelig gjeng! Jeg prøvde å bli litt mer kjent i Stavern, men retningssansen min er omtrent ikke eksisterende så det gikk jo så som så (nå finner jeg veien til noen steder her!). Vi var også på et Unge Venstre møte på Fritzøe hvor det blant annet ble avgjort hvem som skulle være delegater til landsmøtet! 

4 kommentarer
    1. Utrolig fine bilder du har! Når jeg ser på dette innlegget må jeg innrømme at jeg lengter litt til sommer igjen… Men den kommer vel til sin tid i år også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg