230116

Titter en liten tur innom bloggen for å si at jeg fortsatt lever og for å spørre om noen har noen ønsker på hva jeg skal skrive om? Bloggen har blitt litt nedprioritert i det siste da jeg heller har måtte prioritere andre ting. I morgen tenkte jeg å prøve å reparere objektivet mitt selv (har reparert et helt likt før, så krysser fingrene!) og ta noen antrekksbilder og kanskje noen flere bilder av hvordan leiligheten ser ut. Så er det jo under 30 dager til vi drar til Gran Canaria nå og jeg gleder meg veldig mye! Kameraet blir selvfølgelig med og får jeg smisket litt med lillebroren min får jeg kanskje lånt go pro kameraet hans så får jeg filmet en del også. Håper dere alle får en fin lørdagskveld!


2 kommentarer
    1. Hei, tenkte jeg kunne si at du inspirerer meg med dansingen din! 🙂 Det er utrolig kult at jeg ikke er den eneste som ikke har danset ballett kontinuerlig siden jeg var tre år (jeg var vel nærmere 15), så det å se hvor flink du er (og det faktumet at du går på danselinja) er utrolig gøy! Det er kanskje litt spesifikt, men jeg setter ihvertfall veldig stor pris på innleggene dine som handler om dansing. (Uansett, tusen takk for inspirasjonen!) Og forresten, god tur til Gran Canaria! 😀

    2. Anonym: Hei! Så utrolig koselig å høre! Jeg var også 15 år da jeg danset ballett og de fleste jeg vet om har jo danset siden de er små, så artig å høre at det er “fler av oss” som begynte relativt sent. Kan prøve å poste litt flere danseinspirerte innlegg fremover. Tusen takk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg