Sgt. pepper’s lonely hearts club band

God kveld eller god natt for å være helt nøyaktig. I dag har vi hatt premiere på danseforestillingen vår i Bølgen kulturhus og tittelen på den er også overskrift i innlegget her. Beatles med andre ord! I pausen dro Anniken og jeg til sentrum og der spiste vi sushi med Maya og Miles. Omtrent alle andre fra musikk og dans spiste på peppes, men vi falt heller for sushi! Under her ser dere dagens antrekk, en stilig jumpsuit. Etter forestillingen var det premierefest på Grand hotell med middag og video av forestillingen, kjempegøy å få lov til å se den også! Jeg måtte dra litt brått og tidlig for siste buss hjem gikk litt før 11, men jeg koste meg den tiden jeg var der! Nå er jeg helt utslitt og tar kvelden. Håper du har hatt en fin dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg