HOME

Da var vi dessverre hjemme igjen etter en fantastisk fin ferie på Gran Canaria. Vi har kost oss utrolig mye og akkurat nå ligger jeg helt utslitt i senga med begge kattene oppå meg. Å reise tar virkelig på! Det var veldig trist å dra fra Gran Canaria og jeg skulle gjerne ha vært der en uke til, men det var også veldig fint å se kattene igjen! Jeg tror de ble veldig glade for å se oss også, for her i huset fotfølger de oss, maler og skal ha masse kos. Jeg kommer til å poste litt flere bilder fremover og så skal jeg prøve å få en film ut av det jeg filmet med go pro’en til lillebroren min. 


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg