insta lately

Langhelg!! Det var så deilig å ikke bli trukket opp til eksamen i dag og i tillegg kun ha en økt med ballett på skolen i dag! Jeg har slitt så mye med rastløse ben i det siste på natten, så en pille for det og en sovepille gjorde susen og jeg kom meg endelig opp til tiden. Denne uka har jeg brukt veldig mye tid på å få ting i orden her hjemme. Masse luking i beddene (de så ikke ut! De som har bodd her før oss har visst ikke brydd seg det grann, for alt var helt igjengrodd) og planting av blomster. For ikke å glemme at kjellerstua endelig har fått en skikkelig opprydding og vask og hele huset generelt. Deilig! I forigårs hadde vi besøk av besteforeldrene mine noe som alltid er koselig! Og planen for helgen er bursdag til tante + at jeg endelig skal få se Elisabeth igjen! Det er ei venninne av meg som bor i Kongsberg så det er ikke så ofte vi ses, men i helgen kommer hun en tur så det gleder jeg meg skikkelig til! Jeg har ikke fått tatt noen nye bilder i det siste så jeg tenkte å vise dere noe av det siste jeg postet på instagram. Hva har du gjort i det siste?


@eliseamandan

et lite snapshot fra dansing på skolen – walk in closet’et vårt – Andreas og fine Molly – katten til mamma Zelda – tøying for å komme ned i spagaten – soverommet vårt – stua vår – selfie før bursdagen til fineste Simone – antrekk fra noen dager siden.

2 kommentarer
    1. Så flink du har vært denne uken, helt sikkert som alltid og veldig bra du ikke kom opp i eksamen:). Høres ut som om det kommer til å bli ei hyggelig helg:), vel fortjent:). Rastløse bein har jeg hørt allt om, min mor har vært plaget i mange år, veldig plagsomt! Fine og koselige bilder:). Kos deg og nyt helgen:):)

    2. Alltid kjekt med besøk, og vasking og rydding må til i blant. Er så herlig når sånt er unnagjort ^^
      Flotte bilder! heldig som er så myk 😀
      Jeg var i konfirmasjon til kusinen min på lørdag som var, med kjæresten, en kompis av han, og kusinen min på søndag, og ellers vært med venner og familie hele uken. Sykkeltur, piknik, og en tur ut på byn ble det også (:
      Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg