HAVNA

God sommer! Nå har sommerfølelsen satt inn for fult! Jeg har ligget syk nå siden søndag og kjenner at jeg er mildt sagt drittlei. Nå er heldigvis feberen borte og det eneste som sitter igjen er tett nese og hoste, så da skal man ikke klage! Det ble ikke noe skole i dag heller da feberen, hosting og halssmerter holdt meg våken i hele natt og jeg sovnet først klokken 12 på dagen. Men da jeg våknet var jeg feberfri, så det skal bli deilig å starte litt på hverdagen igjen i morgen! Nå er det jo ikke lenge til sommerferie heller og jeg krysser alle fingre og tær for at jeg slipper eksamen i år.

Siden formen ble litt bedre ut mot kvelden bestemte vi oss for å ta oss en liten tur ned i sentrum her i lille Stavern. Så middagen i dag ble nytt i en liten park noen få meter fra vannkanten. Deilig! På menyen stod take away sushi og limonade, det kan jeg fint si smakte! Spesielt etter at jeg har gått i flere dagen nå nesten uten å smake noe som helst haha. Ser dere noe nytt forresten? Jeg klippet spontant av meg 15 cm med hår her om dagen (egentlig rundt midnatt, fikk plutselig lyst til det og da måtte det skje med en gang)! Deilig med litt kortere hår nå i varmen og veldig fint å få bort alt det slitte. Nå har jeg altså en lang bob og trives med det.


 

4 kommentarer
    1. Nydelige bilder av deg:), bra du føler deg bedre og får nyte litt av finværet:). Her i Kristiansund bare drømmer vi om varme og sol om dagene, 12 grader og lettere grått her om dagan:). Kos deg og nyt varmen:)

    2. Veldig kjipt å være syk – var det selv for et par uker siden. Bra at du begynner å føle deg bedre 🙂 Kos deg i sommerværet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg