MINE SOMMERPLANER 2K16

Sommerferien er i gang, men så langt har det så og si bare vært dårlig vær. Vi har likevel hatt det fint her hjemme i Stavern, men fremover skjer det heldigvis litt mer! Dette innlegget tenkte jeg å bruke til å fortelle dere om mine planer for sommeren 2016 og jeg gleder meg skikkelig til alt sammen! Bildene her er forresten fra forrige sommer. 

Stavernfestivalen! Først ut er stavernfestivalen som vi skal på på lørdagen! Åh det gleder jeg meg skikkelig til! Jeg har ikke vært på festival siden 2013 så dette her tror jeg blir kjempegøy! Neste ut er Danmarkstur! Jeg vet ikke helt hvor vi skal ennå, men vi reiser med familien til Andreas som er en super gjeng! Veldig spent! Sommerleir med UV! Dette blir min første sommerleir med UV og etter hva jeg har hørt så blir dette en fantastisk uke med fine og engasjerte mennesker. Det er hovedplanene for sommeren. Jeg vet at det i alle fall blir en hyttetur med noen venninner, en fjelltur med forandringsfabrikken og ikke minst skal Andreas og jeg på farris bad. Dette tror jeg blir en super sommer!

Hva er dine planer for sommeren?

4 kommentarer
    1. syntes det hørtes ut som noen kjempekjekke planer! håper været blir bedre her i norge snart altså 😀 i sommer blir det ikke så mye på meg. skal på hytteturer og flytte for å studere hehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg