DANMARK

Hei dere! Nå har jeg hatt noen skikkelig travle uker og først nå har jeg hatt tid til å sette meg ned i sofaen og slappe av. Jeg har vært i Danmark med svigerfamilien, deretter en rask tur hjem for å pakke om for da bar det rett på sommerleir og morgenen etter jeg kom hjem fra sommerleir dro Andreas og jeg til Sverige. I Sverige besøkte vi tante og onkel på campingplassen og hadde det utrolig koselig der med de! Jeg er så utrolig glad for å ha muligheten til å oppleve så mye, jeg virkelig elsker å reise! I går feiret vi bursdagen til Andreas, tenk at han har blitt hele 24 år! Det var veldig hyggelig, selv om jeg måtte legge meg litt nedpå siden jeg var litt sliten. 

I Danmark var vi i Aalborg og det var så fint der! Jeg har flere bilder enn de under, men da må spørre om å legge de ut først da det er andre på de. Vi dro også litt andre steder da vi var i Danmark, blant annet til Skagen. Ikke de heldigste bildene av meg under, men hva gjør vel egentlig det? Man kan ikke se ut som sitt beste hele tiden. Og når jeg er på ferie så prioriterer jeg heller å kose meg fremfor å prøve å se bra ut haha. 

Hva har du gjort i sommer?

2 kommentarer
    1. Så pene bilder!
      Kjekt at du både har fått vært med kjæresten, og familie av han og deg ^^
      Jeg har vært i Oslo og Sverige med kjæresten, og vært litt med familien da vi var i Sverige. Har kjørt gocart, shoppet, spilt minigolf, badet, og vært på Liseberg. Så har vært en aktiv sommer, hehe (:

    2. Så fine bilder! 😀 Høres ut som du har kosa deg masse 🙂
      I sommer har jeg vært i Danmark med noen venninner en uke, i Gøteborg med kjæresten og på festival 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg