2016 IN OUTFITS

Godt nyttår folkens! Det har vært ganske deilig å komme inn i litt rutiner igjen og ikke minst få bevegd litt på kroppen igjen, men jeg kjenner at jeg hangler litt etter ennå. Det går seg nok fint til innen januar er omme. Jeg tror at 2016 har vært det året hvor jeg har vært dårligst på å ta antrekksbilder så lenge jeg har hatt blogg. Om det skyldes at objektivet mitt er ødelagt eller noe annet vet jeg rett og slett ikke, men jeg skal i alle fall bli mye flinkere til å ta antrekksbilder i 2017! På instagrammen min @eliseamandan så finnes det jo mange flere antrekksbilder, her på bloggen har jeg visst kun lagt ut 10 i hele fjoråret. Litt artig å samtidig kunne se hvor mye hår jeg har klipt av under her og hvor langt jeg har klart å gro ut håret mitt! 

Hvilket antrekk likte du best?

5 kommentarer

Siste innlegg