BATMAN

God kveld! Er det flere her som elsker bruktbutikker? Åh det er så mye spennende å se på og plutselig kommer man over noen skatter til en veldig grei pris. Som denne genseren under her, jeg digger den!

Andreas og jeg har vært sammen i to år i dag, det har gått så fort! Tenk så utrolig heldig jeg er som har en så god og omsorgsfull kjæreste, som orker å stå i alt det faenskapet en spiseforstyrrelse bærer med seg. All skryt til han! Det er så godt å ha en person i livet sitt man elsker så høyt, som samtidig elsker en like høyt tilbake. I tillegg fikk han beskjed i dag at han fikk jobben han har søkt på så jubelen stod høyt her i huset i dag!! Det var nærmere 30 stk på intervju for noen få stillinger, flere runder med intervjuer og jeg må si at jeg har vært skikkelig nervøs selv også haha. Og så klarte jeg selvfølgelig å sovne en stund etter jeg kom hjem fra skolen, så jeg måtte droppe ballettimen for å bli hjemme og øve til en prøve. Det er passe kjipt, det er faktisk ukens høydepunkt. Det ble heldigvis litt bedre av at Erika tok turen opp hit for å ha en øve-date sammen med meg. Nå har hun akkurat dratt og jeg tenkte å lese litt til før jeg tar kvelden. Åh jeg tror den prøven kommer til å gå så dårlig! Dere får krysse fingrene for meg!


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg