CAPS

Hei! Nå er jeg endelig hjemme etter en lang dag og er utrolig deilig å endelig kunne legge seg litt ned og slappe av. Jeg har presset meg veldig hardt i det siste så skole i dag gikk bare ikke. Jeg hadde i tillegg time på spiseenheten og hos en ernæringsfysiolog noen byer unna i dag og det med transport tok nærmere 6 timer. Selv om jeg fikk veldig mye ut av timene, tærer det også mye på kreftene. Jeg hadde et lite mellomrom mellom de og da fikk jeg besøkt ei venninne som det var veldig koselig å se igjen!!♥ Nå skal jeg egentlig bare slappe av litt til, gjøre litt husarbeid og dra på dansing. Etter det blir det kvelden på meg og jeg tror jeg kommer til å sove ganske godt i natt! Under ser dere dagens antrekk.

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg