Q&A: bulimi

God helg dere! I dag har jeg hatt fri fra skolen og jeg har smelt sammen en video. Jeg håper den kan bidra til å spre litt informasjon og være nyttig for pårørende. Jeg skulle gjerne ha svart mer utfyllende og snakket om mye mer, men det hadde blitt en alt for lang video og jeg valgte å uttrykke meg mer på generell basis enn personlig her. Det er faktisk vanskelig for meg å dele denne, men det er så viktig at informasjon om denne sykdommen spres. Over alt i media hører man om anoreksi, mens bulimi (som mange flere har enn anoreksi) kommer veldig i skyggen. Jeg håper at dere som velger å kommentere kommenterer med respekt eller nysgjerrighet. Det er lov til å stille spørsmål 🙂 Husk også at ingen er like, så det kan hende at dette ikke helt stemmer akkurat for deg/en du kjenner.
 

-Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Kjempefin og informativ video! Bra jobba. Tror du at du kan lage en video med råd og tips til å unngå overspising, hva du gjør aktivt hver dag for å kjempe mot spiseforstyrrelsen og veien mot ett bedre liv og større selvtillit?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg