FRINGES

God ettermiddag! Jeg har døgnet i dag og akkurat nå har jeg vært våken i 27 timer så da gjelder det bare å holde ut noen timer til. Døgnrytmen min har vært helt på bærtur, så jeg krysser fingrene for at dette fikser det. For å holde meg våken dro jeg ut av huset kvart over ni for å ta bussen til kjøpesenteret og møte Anniken der. Det er nemlig Larviksdagen i dag (jeg tror så i alle fall?) så butikkene hadde en god del tilbud! Det skader jo ikke akkurat heller at skattepengene kom i dag. Eller jo, egentlig. Resten skal i alle fall rett inn på sparekonto.

Dagens antrekk ser dere under her og innkjøpet tenkte jeg å vise dere i morgen. Nå blir det litt husarbeid for å holde meg våken forhåpentligvis noen timer til og så hiver jeg nok innpå med litt sjokoladepudding. Det har vært en veldig lang dag, men jeg har hatt det koselig og ikke minst er det fint å vite at døgnrytmen nok er på plass fra og med i morgen!

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg