NEW IN

Det var jo Larviksdagen i går med en god del tilbud i butikkene, så da var Anniken og jeg en tur på Nordbyen. Det litt ironiske er at det kun er braletten som var på tilbud haha. Jeg fikk med meg en del ting jeg har hatt planer om å kjøpe en stund, det eneste jeg ikke fant var et olaskjørt. De som kjenner meg vet at jeg er veldig skvetten og hun ene som jobber på bikbok er barndomsvenninna mi. Plutselig kom hun rett bak meg og sa bø og jeg skrek så høyt at alle i butikken snudde seg hahha. Jeg holdt jo på å kjøpe noen andre strømpebukser, men heldigvis stod hun i kassa som sa at de har noen jeg vil like bedre og fant de frem. De lå veldig gjemt så det var ikke rart jeg ikke så de og hun hadde helt rett, jeg likte de mye bedre! Senere den dagen ventet jeg på bussen hjem og var i telefonen med pappa. Plutselig dukker Anniken opp foran meg og igjen skvetter jeg og hyler til. Før skvatt jeg aldri, men heldigvis er jeg ikke sååå skvetten som mamma. Hun skvetter jo bare det skyer over, som hun sier. 


genser/nipple covers/strømpebukser/bh  //  bikbok                                                                                          øreringer  //  h&m
 

Lik gjerne facebooksiden min ved å klikke HER, da blir jeg glad!

-Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg